Jerk eSport

JerkGaming Present

Jerk eSport

JerkGaming Present

دانلود رایگان رونویس اندروید

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ

 

دانلود رایگان رو نویس با حجم کم

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

Download

حجم: ۸مگابایت

 

۹۶/۰۵/۰۵

نظرات  (۳)

۱۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۴۶ A.Rنهال نیکانR.A

یکی ازبهترین برنامه های نوشتن متن روی عکس

من خودم چندین ساله دارم ازاین برنامه استفاده میکنم،ازدوستان هم هرکی خواسته رونویس بهش پیشنهاددادم

یه مشکلی که هست ،الان دانلودش کردم ولی اجرانمیشه

نمیدونم لینک مشکل داره یاباگوشی من سازگاری نداره

گوشی که الان باهاش دانلودکردم

شیائومی نوت۱۰پرو

اندروید۱۲

می یو آی ۱۴

 

 

ولی بااین حال بهترین برنامه همینه،شک نکنید

سلام وقت تون بخیر این برنامه باید پولی باشه چراشما دارید رایگان میدید دست ما 

برنامه عالی هست

 

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی